طرز استفاده صحیح از لوسیون بدن
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402
نظرات

طرز استفاده صحیح از لوسیون بدن

لوسیون بدن یک محصول بهداشتی و مراقبت از پوست است که برای پوست بیشتر قسمت های بدن از آن استفاده می شود. امروزه استفاده از این نوع لوسیون ها به دلیل آبرسانی بالا به پوست، بسیار رایج شده است. اما ممکن است از خود بپرسید که طرز استفاده از لوسیون بدن به چه صورت است؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا هم نحوه استفاده از لوسیون بدن را آموزش دهیم و هم برندهای برتر و خرید آن ها را بررسی کنیم.

 

نحوه درست استفاده از لوسیون بدن

طرز استفاده body lotion بخشی ضروری از یک روتین مراقبت از پوست سالم است. لوسیون با خاصیت آبرسانی خود کمک می کند تا پوست شما مرطوب، نرم و لطیف بماند. با این حال استفاده نادرست از آن ممکن است حس ناخوشایند چربی را روی پوست ایجاد کند. به همین دلیل است که باید طرز استفاده صحیح از لوسیون را بدانید. ابتدا لوسیون بدن مناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید.

انواع مختلفی از لوسیون های بدن بر پایه کرم، روغن و آب در بازار وجود دارند. افرادی که پوست خشک دارند باید از لوسیون های مبتنی بر کرم استفاده کنند، در حالی که لوسیون های مبتنی بر آب برای پوست های چرب مناسب است. پس از حمام یا دوش گرفتن روزانه، پوست خود را با یک حوله خشک کنید اما کمی از رطوبت آن را نگه دارید. لوسیون بدن را بلافاصله روی تمام بدن خود بمالید.

 

 این کار باعث می شود تا رطوبت در پوست محبوس شده و برای مدت زمان طولانی پوست بدن هیدراته و نرم باقی بماند. اگر مرطوب کننده بدن را روی پوست خشک بمالید ممکن است باعث جذب چربی طبیعی پوست شده و آن را خشک تر کند. از پاهای خود شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید و لوسیون را با حرکات دایره ای روی پوست خود ماساژ دهید. لوسیون را روی نواحی خشک مانند زانو، بازوها و پاشنه پا بیشتر بمالید.

 

کدام لوسیون ها را خریداری کنیم؟

بعد از اینکه با نحوه درست استفاده از لوسیون بدن آشنا شدیم، در این قسمت سعی داریم تا دو برند عالی در این زمینه را معرفی کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

 

لوسیون بدن لیاشو

یکی از بهترین لوسیون های بدن لیاشو است. این محصول خاصیت نرم کنندگی و آب رسانی بالا برای انواع مختلف پوست دارد. هم چنین این لوسیون حاوی ویتامین های E, B3 و روغن آرگان است.

آب رسانی این لوسیون بدن سریع انجام شده و بعد از آن هیچ حس چرب بودن روی پوست باقی نمی گذارد. از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و کلاژن ساز بسیار عالی است. هم چنین با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهاب بسیار قوی که دارد به رفع آفتاب سوختگی هم کمک می کند.

 
 

لوسیون بدن ژوت

لوسیون بدن ژوت نیز از بهترین ها در بازار است که برای رطوبت و شادابی پوست بدن از آن استفاده می شود. این لوسیون بافتی بسیار سبک دارد که سریع جذب پوست می شود‌. هم چنین برای کل بدن مناسب بوده و خاصیت آرام بخشی برای پوست های ملتهب دارد. این لوسیون عصاره بابونه، روغن نارگیل، کالاندولا و کافئین دارد که آن را بسیار خوشبو نیز می کند. از دیگر مزایای لوسیون بدن ژوت لایه برداری مناسب پوست است که آبرسانی را به لایه های زیرین پوست هم می رساند. این لوسیون برای پوست های حساس و خشک مناسب است.

لوسیون بدن ژوت مدل choco

 

لوسیون بدن ژوت مدل mandarin

 

لوسیون بدن اکلت ژوت

 
 

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود